کودک متولد شده با اتی ، دندان بیتی ... که یک دندانپزشک به سرعت کشیده می شود
مقالات مفید سیسمونی نوزاد کودک زایمان بارداری حاملگی مادر و...

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 30
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 34
بازدید سال : 456
بازدید کلی : 1066

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بارداری زایمان نوزاد سیسمونی کودک و آدرس baby-mom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محیا
تاریخ : چهار شنبه 13 آذر 1398
نظرات

براساس خبرهای رسیده ، یک نوزاد متولد انگلستان ، پدر و مادر خود - و پزشکان وی را شگفت زده کرد که دیدند کودک با یک دندان کوچک متولد شده است.

بی‌بی‌سی گزارش داد ، وقتی دندان Isla-Rose Heasman کوچک 12 روزه بود ، مادرش او را به دندانپزشک برد که کرم بی حسابی را روی لثه کودک گذاشت و به سرعت دندان را بیرون کشید.

دکتر هما امینی ، استاد دندانپزشکی بالینی کودکان در کالج دندانپزشکی دانشگاه ایالتی اوهایو ، گفت: اگرچه پرونده ایسلا-رز بسیار نادر است ، اما این بیماری که به آن معالجه می شود یک دندان طبیعی نیست. پرونده ایسلا-رز. [در این مورد جوید: 8 غذا برای دندان های سالم]

امینی به Live Science گفت: یک دندان طبیعی فقط یک دندان کودک است که "خیلی زود" فوران می کند. اما این پدیده برای پزشکان کمی رمز و راز است. امینی خاطرنشان کرد: "واقعاً مشخص نیست که چرا آن زود فوران می کند."

امینی که یک دندانپزشک کودکان در بیمارستان کودکان در سراسر کشور در کلمبوس ، اوهایو است ، گفت: دندان های ناتال در حدود 1 در 2500 تولد اتفاق می افتد. براساس بررسی سال 2012 در مورد دندانهای زایمان در ژورنال دندانپزشکی هند ، در حدود 15 درصد موارد ، والدین ، ​​خواهر و برادرهای کودک یا نزدیکان کودک نیز دارای دندان متولد شده بودند و این نشان می دهد ژنتیک نقش دارد.

نویسندگان این بررسی گفتند که بیشتر نوزادان ، دندانهای اولیه خود را که اغلب دندانهای جلوی پایین است ، با شروع از سن 6 ماهگی ، دریافت می کنند ، رویدادی که "شادی عظیمی را برای والدین به همراه می آورد." با این حال ، دندانهای ناتال همیشه مطابقت ندارند. این دندان ها معمولاً ریشه کمی ندارند ، بنابراین اغلب موجی هستند و کودک را به خطر می اندازد ، که می تواند به اشتباه دندان ها را استنشاق یا بلع کند. این دندانها همچنین می توانند تغذیه با شیر مادر را مشکل کنند و می توانند زبان کودک را قطع کنند.

علاوه بر این ، این دندان ها معمولاً سفید مروارید نیستند. در این بررسی آمده است: "مینای دندان های زایمان و نوزاد برای سن کودک طبیعی است." "اما هنگامی که دندان زودرس فوران کند ، ماتریس مینای بدون طبقه بندی شده از بین می رود زیرا کانی سازی کامل نیست. دندان زرد قهوه ای می شود و مینای دندان به طور مداوم می شکند."

بنابراین ، پزشکان معمولاً توصیه می کنند که دندان کشیده شود ، دقیقاً مانند مورد Isla-Rose. امینی گفت ، وقتی این اتفاق بیفتد ، دندان دیگر در آن نقطه رشد نمی کند تا زمانی که دندان بزرگسالی معمولاً در 6 یا 7 سالگی فوران کند.

امینی گفت: "حتی اگر کودک چند سال دیگر این دندان را از دست ندهد ،" مشکلی نیست. آنها فقط در اینجا دندان ندارند. " "هیچ چیز به دلیل ایجاد مشکلات طولانی مدت گزارش نشده است."

اگر دندانهای نوزاد و نوزاد به اندازه کافی ایمن بمانند (و اگر مشکلی در پرستاری ایجاد نمی کند) ، طبق بررسی های انجام شده ، معمولاً در حدود 0.07 اینچ تا 0.2 اینچ (2 تا 5 میلی متر) کوتاهتر از سایر دندان های کودک باقی می مانند.

از نظر تاريخي ، دندانهاي شيري به عنوان خوش شانس يا بدخلقي ديده مي شدند. مورخ رومی تیتوس لیویوس (متولد 59 سال قبل از میلاد) دندانهای طبیعی را "پیش بینی حوادث فاجعه بار" قلمداد می کند ، در حالی که پلینیس بزرگتر (متولد 23 میلادی) تصور می کند "آینده پر زرق و برق در انتظار نوزادان نر با دندانهای زایمان است ، در حالی که همین پدیده بد بود. برای دختران ، "با توجه به بررسی.

در گذشته مردم انگلیس تصور می کردند که نوزادانی که دندان های طبیعی دارند به سر می برند سربازان مشهور هستند و فرانسه و ایتالیا نیز دندان ها را نشانه خوشبختی می دانستند. اما در چین ، لهستان ، هند و آفریقا ، نوزادانی که دارای دندان هستند معمولاً "هیولا و حاملان بدبختی" تلقی می شدند.

این روزها ، هر وقت دندان کودک وارد شد ، مهم است که کودک را به سمت دندانپزشک ببرید. امینی گفت ، از این طریق والدین می توانند بهترین راه برای مراقبت از شام های کوچک کودک خود را یاد بگیرند.



تعداد بازدید از این مطلب: 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود